Νόμισμα: Euro

Logo ESPA - GR
Logo ESPA - GR

Καλάθι Αγορών

0 προϊόν - Σύνολο : 0,00 €
Το καλάθι είναι άδειο
Logo ESPA - GR
Καλάθι αγορών

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου online;

Κάνοντας κλικ πάνω στο προϊόν που σας ενδιαφέρει μεταφέρεστε στην σελίδα του όπου μπορείτε να βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεστε για να αποφασίσετε αν είναι κατάλληλο για εσάς (φωτογραφίες, αναλυτική περιγραφή και τιμή). Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με το προϊόν μπορείτε φυσικά να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Επιλέξτε το προϊόν και πατήστε ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ. Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές, επαναλάβετε τη διαδικασία. Διαφορετικά προχωρήστε με ασφάλεια στην καταχώρηση της παραγγελίας είτε ως επισκέπτης είτε ως μέλος.

Μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου τηλεφωνικά;

Φυσικά, πολύ εύκολα & γρήγορα ακολουθώντας τα ακόλουθα βήματα:

Επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα 210 55 40 266 ή 6984 051 624, Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-20:00 και Σάββατο 09:00-15:00, εκτός αργιών. Απαντήστε στις ερωτήσεις του εκπροσώπου μας σχετικά με τα στοιχεία σας. Θα ερωτηθείτε για το ονοματεπώνυμο, την πλήρη ταχυδρομική διεύθυνση παράδοσης, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, κατά προτίμηση κινητό, και τον τρόπο πληρωμής που θέλετε να επιλέξετε.

Μπορώ να αφαιρέσω/ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου;

Ναι! Από το καλάθι αγορών μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα που δεν επιθυμείτε υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία. Aν την έχετε ήδη ολοκληρώσει τότε επικοινωνήστε το συντομότερο δυνατόν μαζί μας.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι! Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας αποστέλλοντας email με τον κωδικό παραγγελίας και την ένδειξη ακύρωση παραγγελίας ή επικοινωνώντας μαζί μας στα τηλέφωνα 210 55 40 266 ή 6984 051 624.

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;

Αφού πραγματοποιήσετε την online παραγγελία σας θα λάβετε αυτόματα ένα email επιβεβαίωσης. Aν δεν το λάβετε, κι αφού πρώτα βεβαιωθείτε ότι δεν έχει ενδεχομένως αποθηκευτεί αντί στο inbox στα ανεπιθύμητα / spam (ή για τους κατόχους gmail ενδεχομένως και στο tab των προωθήσεων / promotions), επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα 210 55 40 266 ή 6984 051 624.

Ποιους τρόπους πληρωμής διαθέτει το auto-style.gr;

Για να δείτε όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής επισκεφθείτε τη σχετική σελίδα ΕΔΩ.

Για ποιο λόγο δεν έγινε δεκτή η πιστωτική/ χρεωστική μου κάρτα;

Αν η τράπεζά σας αρνήθηκε την συναλλαγή μπορεί να συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω:

Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε ότι δεν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
Έχετε υπερβεί το πιστωτικό / ημερήσιο όριο συναλλαγών της κάρτας σας.
Έχετε εισαγάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο.
Δεν έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.
Κακή σύνδεση στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια ελέγχου από την τράπεζα.
Ανεπιτυχής διαδικασία 3D secure verification.
Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας και / ή δοκιμάστε με άλλη κάρτα / επιλέξτε άλλη μέθοδο πληρωμής.

Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής / χρεωστικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα σας;

Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία ταυτοποίησης των στοιχείων θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση η παραγγελία θα ακυρωθεί.

Αποστολή παραγγελίας

Για να δείτε όλες τις πληροφορίες αναφορικά με την αποστολή και παράδοση των προϊόντων της παραγγελίας σας επισκεφθείτε τη σχετική σελίδα ΕΔΩ.

Επιστροφή Προϊόντων

Για να δείτε όλες τις πληροφορίες αναφορικά με την επιστροφή των προϊόντων της παραγγελίας σας επισκεφθείτε τη σχετική σελίδα ΕΔΩ.

Οι τιμές στο online κατάστημα είναι ίδιες με αυτές στο φυσικό κατάστημα;

Ναι εκτός συγκεκριμένων προσφορών που γίνονται ανά περιόδους αποκλειστικά για ηλεκτρονικές αγορές. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με την τιμή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα 210 55 40 266 ή 6984 051 624.

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο προϊόν που δεν ζήτησα;

Σε περίπτωση που από λάθος παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στα τηλέφωνα 210 55 40 266 ή 6984 051 624.

 

Αν σας παρουσιαστεί οπoιαδήποτε απορία ή ερώτηση μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας
Καλέστε μας στο 210-55 40 266 ή στο 6984 051 624

ΧΩΡΙΣ ΚΕΙΜΕΝΟ